Sunday 21 November 2010

Just The Way You Are versi Melayu yng dibuat sendiri oleh SAYA ! haha !

Oh mata dia , mata dia ,
buat bintang lihat macam mereka tak bersinar ,
Rambut dia , rambut dia ,
Jatuh sempurna tanpa dia mencuba ,
Dia sungguh cantik ,
Dan saya beritahu dia setiap hari .

Ye. saya tahu saya tahu ,
bila saya memuji dia , dia tak percaya saya ,
Dan ia sangat ia sangat ,
Sedih utk fikir yg dia tak lihat apa yang saya lihat,
tapi bila dia tanya saya buat saya nampak oke saya cakap ,

bila saya tgk muka awak ,
ia bukan banda yang saya boleh ubah ,
sbb awak  menakjubkan
itulah awak  .

dan bila awak senyaum ,
semua dunia berhenti dan renung utk sementara ,
sbb awak menajubkan ,
itulah awak .

bibir dia , bibir dia ,
saya boleh cium mereka sepanjang hari jika dia bagi ,
dia gelak dia gelak ,
dia benci tapi saya fikir ia seksi ,
dia sungguh cantik ,
dan saya beritahu dia setiap hari.

oh awak tahu x3
saya tidak pernah suruh awak berubah .,
jika sempurna , apa awak cari lagi ?
kemudian duduk saja tempat yg sama ,
jadi jgn sekali2 tanya kalau awak dah nampak oke ,
awak tahu apa saya ckp.

ulang . hee~

No comments:

Post a Comment

background Pictures, Images and Photos