Thursday 24 February 2011

Syaza -,-

Assalamualaikum w.b.t.

 Heeehehhe, ok,  hari ni aku nak cakap pasal yang orang langgar 3 babi yg keluar dalam METRO hari KHAMIS tu is ayah kawan aku, so, tadi dia dtg sekolah dengan mak dia. First time tau mak dia hantar sampai dalam kelas. Pastu mak dia cakap kat kitorang semua dalam kelas “let’s pray for Syaza’s father. ” Pastu, dia pun suruh semua orang BACA AL-FATIHAH kat ayah classmate aku tuu. First, aku terkejut gila yang mak dia tetiba dtang and cakap kat kelas, time tu dahla aku tengah buat revision sbb pagi tuu kitorang dah nak exam, patu aku ckp dalam hati “Omg! Ok fine, ” :s Pastu okay, ikut jelah dia baca, tapi kan, kesian aku tengok dia dalam class. Termenung tau tak!  Pastu aku pergi tanya dia pulak. HABIS AKU KENA MARAH WEI! Kesian gila kot! HAHHAHAHHA! Tapi, last last dia ckp jugak Tengok, baik hati kan dia? Tak macam orang laen, tgk aku kena sound kat dia pergi gelak pulak, HAHHAHA! LOL! HHAHAHAHA! Pastu kan, aku Tanya la dia “so, awk duk dua orang je la ngan mak awk? ” Pastu,, dia cakp ko tau tak apa weii? HAHAH! Dia cakap “taklah duk ngan mak ayah saya lah.” Aku pun YA ALLAH! Aku cakap kat die TRAUMA ke? HAHAHAH! Pastu dia cakap HAHAHAHHAHAHA!
Omg! Actually, dia ada 2 org ayah wei! Terkejut aku! HAHAHHA!

Okaylah guys, sambung esok pulak.
N’s, xoxo

No comments:

Post a Comment

background Pictures, Images and Photos